Amy Winehouse ♥

Jag kan fortfarande typ inte fatta att Amy Winehouse inte lever längre. Hon dog bara 27 år gammal. Hon hade drogproblem och dog av att hon hade druckit alkohol när hon var narkotikapåverkad i hennes lägenhet i London.
Hon var den första brittiska kvinnliga sångerskan som hade vunnit fem Grammy's.
Jag tror aldrig att någon kommer att kunna ersätta henne och hennes otroliga talang, vackra sångröst som gick rakt in isjälen. Vackra Amy var en inspiration för jättemånga människor runtomkring i världen, inte minst mig.

Kändisar skrev
Kim Kardashian: " I just heard the news that Amy Winehouse passed away. What a true talent. I pray she's in a better place & at peace."
Kelly Osbourne: "I cant even breath right my now im crying so hard i just lost 1 of my best friends. I will never forget the real you!"
Demi Lovato: "Amy Winehouse.. So sad. Unfortunately the world lost an incredibly talented woman to such a powerful disease... addiction.

Kommentarer
Postat av: IMAGONS - Hobbyfotograf

jaa... Men var inte hon me i "Vänner" några gånger?? :O



Har du photoshop?

Vart laddade du ner photoshop, om du gjorde det?? :)

TACKSAM FÖR SVAR!



VILL DU HA CHANSEN ATT VINNA ETT PRESENTKORT PÅ 150:- HOS SMYCKESBOXEN.SE??



http://imagons.blogg.se/2011/october/utkast-okt-28-2011.html#comment



LYCKA TILL! :D

2011-11-11 @ 21:54:20
URL: http://imagons.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej! Jag tror inte att hon var med i "Vänner", men det är möjligt att hon har gästat där.

Nej, jag har inte Photoshop.



Ha det bra!

2011-11-11 @ 22:01:38
URL: http://mittlivsommarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0