Helt slut efter lång dag

Hej alla läsareeeee!

Ja, som sagt, jag är helt slut efter 7 timmar i stan med syrran: först en audition, där dom sökte till tre eller fyra filmer. Vi fick inte vänta så länge, det var ju skönt. Och det kändes som att det gick bra! Jag har gått på några auditions förut, och det känns som att den här gick bäst av dem jag gått på. :D
Sen åkte vi vidare mot Odenplan och skulle repa till musikalen "Georgia", det är bara två veckor kvar tills den ska visas! Om du vill ha mer information eller köpa biljetter är det bara att skriva till mig så får du kompispris! ;) Repetitionen tog tre timmar (som vanligt). + att vägen tog en timme dit, en timme mellan och en timme tillbaka. Så det är skönt att vara hemma igen. :) Nu har jag ingen tid kvar till att plugga till kemiprovet, men så blir det alltid och man får göra det bästa av situationen! Imorgon ska jag in till studion och spela in några låtar, det ska bli jättekul! Imorgon kväll, då ska jag plugga.
Musikalen^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0