Sen sist

  • ... Har jag klippt mig (lite i alla fall :D) snedlugg och lite mera uppklippt. Typ sju pers har frågat om jag har färgat det igen, men nej, det har jag inte haha! Fattar inte varför de trodde det! :P
  • Sista tiden har jag haft fullt upp att öva till musikalen Georgia, en svensk version av filmen Blow med Johnny Depp och Penelope Cruz. Man kan redan boka biljetter och föreställningen är den 30 november. Mer info och boka på http://www.facebook.com/event.php?eid=282025025152137.
  • Vi har borjat träna luciasånger i skolan :P
  • Det är helg!
  • Säkert massa andra saker också som jag kan skriva när jag kommer på dem! :)
En liten bild på mig och Lollo:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0