Good news!

Hej ♥
Förra veckan var jag på en audition. Jag sjöng och spelade gitarr, Price Tag, framför en jury med kamera. Sen fick jag reda på att jag kom in! Så nu har jag börjat på teater/sång/dans! Vi har redan fått roller till en show i november och lärt oss lite låtar och koreografi! Ska bli sååååå kul! Är verkligen överlycklig :D. Det kommer ta upp nio timmar av mina redan fullpackade veckor, men det blir bara bra det ;).

På tisdag (om tre dagar) ska jag sjunga och spela gitarr på en rockkonsert :p det ska också bli jättekul!!!!!! :D

Jag är sjukt glad att jag har lyckats med det här... jag har uppnåt i alla fall en del av mina drömmar och det är bevis på att hard work pays off, och att man aldrig ska ge upp, känns som att jag uppnår mina mål och jag ska aldrig släppa mina drömmar! Gör aldrig det!

Tumblr_lm5qhlr3ko1qaftm3o1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0