When nothing is right, turn left

Hej alla fina läsare!
Åååh jag fattar inte mitt humör just nu... jag är typ glad, men ändå typ trött och deppig... tänker på jobbiga saker, men ändå hur lyckligt lottad jag är. Vissa tankar fastnar i huvudet och vill inte ut... typ personer. Är typ ganska pigg i skolan, men kommer hem och lägger mig i sängen och facebookar i flera timmar... inte bra!! Men i alla fall så var det en helt okej dag i skolan, matteprovet gick bra :)
Sen när vi hade slutat så gick jag och Lollo till skogen och tog lite bilder, ♥ här kommer några av dem:
Det var allt för idag, vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej lilla gulliga person! Jag tycker att din blogg är helt fantastisk! Du fotograferar fint.

Hälsningar,

En Nära Beundrare

2011-10-02 @ 20:39:22
Postat av: Marina

Åh tack! (eftersom jag vet vem du är nu kan jag säga att) du är också gullig och dina foton är jättefina ;) <3 Puss!

2011-10-23 @ 12:37:01
URL: http://mittlivsommarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0