Onsdag och jag är på topp! :)

Hej alla ♥

Just nu försöker jag ta det lungt, efter som jag redan har "dött" en gång och har två gånger kvar. Jag ska förklara: Idag "dog" jag på det svåra spanska-läxförhöret, sen ska jag visa upp en pinsam film (engelska-projekt) och sen redovisa biologi. Fyi XD Annars grym dag i dag med bästa klassen, haha ♥ Vill ha skolfotot btw, det ska alltid ta så lång tid :(

Men jaja, det är såå skönt att bara ta det lungt några minuter (eller timmar hehe), ta ett varmt bad, göra ansiktsmasker, skönhetssömn, lyssna på musik, eller varför inte göra lite yoga? x) Snart är det helg igen, men torsdagar och fredagar är ju oxå helt okej ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0