Saker börjar falla på plats...

Nu är det äntligen helg!
Har varit mer eller mindre sjuk hela den här härliga septemberveckan, men nu känns det i alla fall lite bättre, jag var i skolan halva veckan och gjorde ett SO-prov, det gick faktiskt jättebra!!! Är jätteglad för jag hann fasktiskt inte plugga lika mycket som jag ville hinna... men det kom bara frågor på det jag visste ;D Dessutom har jag nu äntligen gjort klart vår lilla film till engelskaprojektet.
Men nu kan jag i alla fall ta det lite lungt med familjen! Tittar på tv, facebookar och äter godis, hihi :) Har kollat på idol och det är så sjukt kul i år! xd Min iPod är äntligen hittad, så nu ska jag ladda ner en massa ny musik! :D Väntar på att klassfotot ska komma... Vill verkligen se hur det blev!! (Har sett lite bilder på facebook, men dom har inte världens bästa kvalité och så finns ju inte porträttfotot med ^.^)
Hoppas ni får världen bästa helg!!
Ursäkta bristen på bilder, förresten... :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0