Sommaren är kort

Heeej! <3
Kan fortfarande inte fatta att första veckan på hösten nästan redan är slut! Har fyllt år, det var sjukt kul! :D Men skolan är ganska chill och allt är faktiskt rätt bra just nu... allmänt :) Idag har jag vart i skolan, sen gick jag till centrum för att ta en choklad-milkshake, hehe ;D, och träffade kompisar :D <3 det var myyys och det har varit en lång dag. Nu måste jag nog börja med läxorna, laga mat & städa rummet, (göra ny manikyr ;D) har typ rätt mycket att göra... men kommer bli asskönt att få lite skönhetssömn sen! Jag brukar alltid lyssna på radio innan jag går och lägger mig, väldigt beroendeframkallande XD, skriva dagbok och så brukar jag tända rökelser haha XD mina små vanor, men det är så himla lätt att somna sen!
Sen har det ju varit väldigt regningt idag! Har varit väldigt regnigt på sista tiden, det går verkligen inte att gissa Sveriges väder! Hamnade mitt i ösregnet, fast jag hade typ sandaler... men det gör inget, för jag gillar regn! :)
Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0